(català-castellano-English)
Hola a tots i totes!
Des del 29/8/07 estic vivint a Amsterdam gràcies a una beca Erasmus que em van concedir la passada primavera a la meva universitat (Universitat Pompeu Fabra), així que he decidit començar a escriure un blog a la meva propia pàgina web per així compartir una part de la meva vivència amb qualsevol que vulgui llegir sobre ella.
Escriurè posts en català, castellà o anglès (faltes incloses), segons el tema sobre el que escrigui i l’humor amb que estigui el dia que estigui escrivint el post.
Per descomptat, preneu-vos la llibertat de deixar els comentaris que vulgueu.
Hector624 (autor i administrador)
Hola a tod@s!
Desde el 29/8/07 estoy viviendo en Amsterdam gracias a una beca Erasmus que me concedieron la pasada primavera en mi universidad (Universitat Pompeu Fabra), así que he decidido empezar a escribir un blog en mi propia web para así compartir una parte mi vivencia con cualquiera que quiera leer sobre ella.
Escribiré en catalán, castellano o inglés (faltas incluidas), según el tema sobre el que escriba y el humor con el que esté el dia que esté escribiendo el post.
Por supuesto, tomaros la libertad de dejar los comentarios que querais.
Hector624 (autor y administrador)
Hello to everybody!
Since August 29th I’m living in Amsterdam thanks to an Erasmus grant I was award with last spring at my university (Universitat Pompeu Fabra), so I’ve decided to start writing a blog in my own web in order to share a part of my daily experience with anyone who wants to read about it.
I will write posts in Catalan, Spanish or English (mistakes included), depending on the subject I write about and the mood I’m the day I’m writing the post.
Of course, feel free to leave your comments.
Hector624 (author&administrator)
1 comment:
seconline degrading resumption stark enquiry portland hundreds manuscripts attitudes isaiah packaged
lolikneri havaqatsu
Post a Comment